Pretraži ovaj blog

srijeda, 11. svibnja 2011.

Filatelistička izložba "U svijetu bajki Ivane Brlić Mažuranić"

U Slavonskom Brodu 15. travnja 2011 godine u sklopu manifestacije dani Ivane Brlić Mažuranić i dana Osnovne škole IBM u Slavonskom Brodu, uz ostali bogati program, koji su priredili učenici s svojim učiteljima i ravnateljom škole, moja nečakinja Valentina uz suglasnost i veliku potporu ravnatelja, gospodina Vladimir Blekić, priredila je malu filatelističku izložbu s motivima iz bajki Ivane Brlić Mažuranić.

Slikovni prikaz barjaka "U svijetu bajki" i spomenik Ivane Brlić Mažuranić ispred škole.

Škola je s vanjske i unutrašnje strane oslikana motivima iz bajki, sjećam se kao učenik i sam sam dobio dio zida koji se trebao obojati ili dio naslikati, a dapače cijeli projekt i realizacija je ostvarila gospođa Đurđa Vilagoš profesorica likovnog.

Odlična posječenost uzvanika 
Prostorija di se mogla pogledati filatelistička izložba i ostali krasni radovi koja su sama djeca Osnovne škole priredili.



Filatelistički izložak Valentine

Naravno svečanosti je nazočio i ponosni stric.

U razgovoru s ravnateljom gosp.Vladimirom saznao sam da je i sam bio filatelist prije, snažno podupire filateliste te razumije naš rad. Kao mentor filatelije izrazio sam i prijedloge daljnje suradnje, što je gospodin ravnatelj pozitivno i s veseljem primio.
Ovim putem htio bi naglasiti kako je Valentina Kujundžić nositeljica brončanih medalja s nacionalnih filatelističkih izložbi održanim u Trakoščanu, Šibeniku i Novskoj. 
Osim toga profesionalno se bavi baletom te je osvojila prestižno priznanje za darovitu športašicu Županije za 2010. godinu.

Priznanje

srdačni pozdrav.
BK

Nema komentara:

Objavi komentar