Pretraži ovaj blog

petak, 5. kolovoza 2011.

NumismaticaBaco

U nesto vise od pola godine rada, htio bi Vas obavijestiti o radu bloga i izraziti zahvalnost svim posjetiteljima i citateljima ovog bloga!
Pokazatelji su sljedeci - Statistika
od pocetka uspostave bloga do danas ukupno posjetitelja iz cijelog svijeta bilo je 5000.
Teme
Od ukupno objavljenih 35 tema najposjecenije su:
- Bez podložne boje i potpisa guvernera, 20 kuna 1993
- Članci koje sam pisao za novine Posavska Hrvatska
- Sve poznate greške na novcanici od 5000 dinara
- Prigodno opticajna novcanica iz 2004 godine
- Osvrt na izdanje knjige Numizmaticke Bibliografije

Države
Najvise iz sljedecih drzava su posjete blogu
- Hrvatska .. preko 3000 posjeta
- Srbija 260
- Bosna i Hercegovina 160
- Rusija 150
- Njemacka 140
- Slovenija 130
- Italija 100


info   branislav.kujund@gmail.com
Na e mail se javilo nekoliko osoba s razlicitim potrebama. Vecina je trebala pomoc pri numizmatici i odgovore, te svojim savjetima sam im uspio pomoci rijesiti probleme.

Zatim, primio sam poziv s Antikviteta.net za objavu mojih tekstova i tamo, sto sam naravno prihvatio te u skorijoj buducnosti moci ce te ih pronaci i na Antikvitetima.net i pratiti događanja s Antikviteta. Prosirena suradnja je uvijek dobrodosla!

 Zahvalio bi se na aktivnoj suradnji s numismaticabaco blogom Hrvatskoj Numizmatici, Numizmaticko drustvo Castua, Balkan Collector, gospodici Iva Pavlovic, Antikviteti.net i drugima...

Hvala lijepa svima na podrsci i posjetima numismaticabaco. blogu, najbolje priznanje za nastavak suradnje i dalje!
ing.BK

 

Nema komentara:

Objavi komentar